Edhe inxhinjerët e vet Google janë konfuz lidhur me politikat e saj të privatësisë

Cilësimet e intimitetit të Google jo vetëm që ngatërrojnë përdoruesit e tij – ata ngatërrojnë gjithashtu punonjësit e saj, sipas dokumenteve të brendshme të pazgjidhura në një proces gjyqësor për mbledhjen e të dhënave të Google.

“UI e tanishme ndjehet e dizajnuar për t’i bërë gjërat të mundshme, por aq të vështira sa njerëzit nuk do t’i kuptojnë”, tha një punonjës i Google, sipas dokumenteve të redaktuara rëndë që u zbuluan rishtas sot. Procedimi gjyqësor u ngrit fillimisht nga Prokurori i Përgjithshëm i Arizonës Mark Brnovich në maj; informacioni i ri në dokumentet e pazbardhura u raportua për herë të parë nga Arizona Mirror.

“Edhe punonjësit e nivelit të lartë të Google nuk e kuptojnë në çfarë kushtesh Google mbledh të dhënat e vendndodhjes,” shkroi Brnovich dhe ekipi i tij në ankesë.

Hetimi në Arizona u nis nga një artikull i Associated Press për vitin 2018 që tregon se shërbimet e Google do të ruajnë të dhënat e vendndodhjes nga pajisja juaj Android ose iPhone – edhe nëse “ndaloni” një cilësim të quajtur “Historia e vendndodhjes”. Edhe me atë çaktivizim të cilësimit, disa aplikacione Google ruajnë automatikisht vendndodhjen, së bashku me një moment kohor, sidoqoftë.

“Jam dakord me artikullin,” shkroi një punonjës i Google në dokumentet e lëshuara sot. “Vendndodhja duhet të nënkuptojë vendndodhjen jashtë; jo përveç këtij rasti ose ai rasti. ”

Google thotë se po bashkëpunon me Avokatin e Përgjithshëm të Arizonës dhe ka furnizuar dokumente dhe u është përgjigjur pyetjeve të ngritura nga hetuesit. “Kontrollet e intimitetit janë futur prej kohësh në shërbimet tona dhe ekipet tona punojnë vazhdimisht për t’i diskutuar dhe përmirësuar ato,” thotë Jose Castaneda, një zëdhënëse e Google. “Në rastin e informacionit për vendndodhjen, kemi dëgjuar reagime dhe kemi punuar shumë për të përmirësuar kontrollet tona të intimitetit. Në fakt, edhe këto ekstrakte të botuara të qershive shprehen qartë se qëllimi i ekipit ishte të “Ulje konfuzionin rreth Cilësimeve të Historisë së Vendndodhjes”. ”

da block
Zeen's Automatic Middle Of Content Ad Feature

“Një përdorues, i cili mendon se ka pranuar reklamat e pranuara të bazuara në vendndodhjen e saj, është i gabuar në dy kolegë.”

Zemërimi për mënyrën se si Google fshehu cilësimet shtesë të vendndodhjes në “Aktivitetin në Internet dhe Aplikacionin” – thellë në cilësimet e llogarisë Google – përfundimisht e çoi kompaninë të përmirësojë se si sipërfaqet e saj ndryshon në intimitet. Ndryshimet e vogla gjatë dy viteve të kaluara arritën kulmin me politikën aktuale të Google, e cila është duke fshirë automatikisht vendndodhjen dhe historinë e kërkimit si parazgjedhje për përdoruesit e rinj. Përdoruesit e tanishëm duhet të vizitojnë faqen e tyre të Kontrollit të Aktivitetit për të ndryshuar cilësimet e tyre.

 

Por, megjithëse Google ka bërë ndryshime, padyshim ka akoma shumë më tepër që mund të bënte. Dokumentet nga padia e Arizonës e bëjnë të qartë konfuzionin që përjetojnë përdoruesit.

Për shembull, Google u shërben reklamave të personalizuara përdoruesve të saj, dhe një pjesë e asaj që përdor për të personalizuar ato reklama janë të dhëna për vendndodhjen. Shtë e mundur që të fikni personalizimin e reklamës duke fikur një cilësim – por ankesa argumenton që Google nuk do t’ju ndalojë t’ju ofrojë reklama bazuar në vendndodhjen tuaj, kjo thjesht do të thotë që Google do të supozojë se ju jeni brenda një zone të përgjithshme prej tre kilometrash në vend të duke përdorur vendndodhjen tuaj të saktë GPS në një hartë.

Për më tepër, çaktivizimi i kësaj cilësie si duket nuk i ndryshon gjërat për shërbimin tjetër të reklamave të Google, DoubleClick, i cili përdoret për të shfaqur reklama në uebfaqe të tjera. Heqja e informacionit për vendndodhjen nga ato reklama kërkon një ndërfaqe të ndryshme të përdoruesit, dhe Google do të përdorë ende informacionin e përgjithshëm për vendndodhjen për të synuar përdoruesit.

Cilësimet për DoubleClick nuk kanë asnjë efekt në personalizimin e reklamave të Google, thuhet në ankesë. “Kështu, një përdorues i cili mendoi se kishte zgjedhur të marrë reklama bazuar në vendndodhjen e saj, është i gabuar në dy pika: Google ende i shërben reklamave të saj të bazuara në vendndodhje (bazuar në vendndodhjen e saj të trashë) përmes të njëjtit ofruar një bazë të tillë ditore,” në ankesë thuhet. “Në të njëjtën kohë, përmes këtyre veprimeve dhe praktikave mashtruese dhe të padrejta, Google e bën jo praktike nëse jo të pamundur që përdoruesit të heqin domethënien e mbledhjes së informacionit për vendndodhjen e Google, nëse përdoruesit kërkojnë ta bëjnë këtë.”

More Stories
The Asus Zenfone 7 adds a third lens to its neat flipping camera