Apple do të vështirësoj reklamimin në iOS 14

Apple dhe Facebook po luftojnë përsëri, dhe se si ndiheni në lidhje me të, thotë diçka për atë që ju besoni të përfaqësoni interesat tuaja në peizazhin e çuditshme të teknologjisë së vitit 2020.

Filloni me një pyetje mjaft akademike që mund të bëjë që sytë tuaj të shkëlqenin përkundër vetes: Kur rregullimi pro privatësisë tejkalon kufijtë e tij për t’u bërë antikompetivë? Shtë një pyetje që e gjeta veten duke e bërë vitin e kaluar, kur Apple anuloi çertifikatën e ndërmarrjes së Facebook përkohësisht pas zbulimeve që kompania kishte përdorur ato certifikata për të kryer hulumtime në treg. Dhe është një pyetje për të cilën po mendoj sot, pasi Apple ndërhyn për të riformuar njëanshëm një treg – në mënyra që e vendosin edhe një herë Facebook-un në mbrojtës.

Ështja në fjalë është një çështje teknike, por ia vlen të mësoni pak rreth – nëse vetëm për faktin se, nëse supozoni të përdorni një iPhone, do të rezultojë në shumë pop-up në telefonin tuaj sapo të azhurnoni pajisjen tuaj në një muaj apo më shumë. Industria e reklamave cakton një kod unik për secilën pajisje të quajtur Identifikim për Reklamuesit, ose IDFA. Njohja me IDFA tuaj mund të ndihmojë reklamuesit të tregojnë nëse reklamat e tyre janë efektive, veçanërisht kur ata ju kanë treguar të njëjtën reklamë në vende të shumta. Facebook përdor IDFA si pjesë e Auditorit Network, rrjetit të saj të reklamave për zhvilluesit.

Duke filluar me iOS 14, i cili do të dërgojë këtë vjeshtë, Apple do të fillojë të kërkojë që zhvilluesit t’ju tregojnë një paralajmërim se po grumbullojnë IDFA-në tuaj, dhe do të duhet të vendosni ta ndani atë. Disa përqindje e madhe e përdoruesve mund të pritet të thonë “jo faleminderit”.

Të Mërkurën, Facebook tha se do të ndalonte së mbledhuri IDFA krejt. Këtu është Kurt Wagner në Bloomberg:

Facebook të mërkurën tha se nuk do të mbledh IDFA përmes aplikacioneve të veta në pajisjet iOS 14, një vendim që do të “ndikojë rëndë” Rrjetin e Auditorit. Mijëra zhvillues përdorin platformën e Facebook për të mbushur inventarin e reklamave brenda aplikacioneve të tyre të lëvizshme, dhe pa informacionin e IDFA për të ndihmuar në shënjestrimin e këtyre mesazheve të marketingut, të ardhurat e Rrjetit të Audiencës mund të binin deri në 50%, tha kompania. Facebook po mendon të eleminojë plotësisht shërbimin për përdoruesit e iOS 14.

da block
Zeen's Automatic Middle Of Content Ad Feature

“Ky nuk është një ndryshim që ne duam të bëjmë, por për fat të keq azhurnimet e Apple në iOS 14 e kanë detyruar këtë vendim,” shkroi Facebook në një postim në blog. “Ne e dimë se kjo mund të ndikojë ndjeshëm aftësinë e botuesve për të fituar para përmes Rrjetit të Audiencës në iOS 14, dhe, megjithë përpjekjet tona më të mira, mund ta bëjë Rrjetin e Audiencës aq të paefektshëm në iOS 14 sa të mos ketë kuptim ta ofrojmë atë në iOS 14 në të ardhmen “

Biznesi i vetë reklamave në Facebook do të jetë kryesisht i shkëlqyeshëm, pasi profili dhe aktiviteti juaj në aplikacionet e tij përmbajnë të dhëna më të dobishme sesa një ID e pajisjes së thjeshtë. Por kompania thotë se shumë nga klientët e saj të reklamave do të vuajnë.

Një reagim i zakonshëm për të gjithë këtë në Twitter sot ishte: boo-hoo. “Aww, bebe dobët, Facebook”, thotë palja ime Joanna Stern, në një cicërimë përfaqësuese. “Tani duhet të kërkojë leje për të gjurmuar gjithçka që bëni në telefonin tuaj.” Tha interneti me pseudonim i Shit: “Më pëlqen sesi Facebook po e tjerr këtë si një gjë të keqe.”

Për të qenë e qartë, lëvizja e Apple këtu promovon në mënyrë të ligjshme privatësinë, nëse vetëm në kufijtë. Dhe e bën atë në të njëjtën mënyrë që Facebook shpesh uron veten për të bërë: duke e vendosur përdoruesin në kontroll. Shoku im Walt Mossberg zgjodhi këtë pikë: “Në versionin e ardhshëm të iOS, Apple thjesht po kalon nga një sistem i paqartë i zgjedhjes për aplikacionet që duan të gjurmojnë përdoruesit në të gjithë një rrjet të qartë”, shkroi ai . “Te pakten! Sipas mendimit tim, duhet të kemi një ligj që kërkon zgjedhje të qartë për mbledhjen e të dhënave personale. ”

Por a ndiheni aspak ndryshe duke e ditur që Apple synon reklamat e veta tek ju duke përdorur një larmi të gjerë të të dhënave që mbledh nga telefoni juaj? Sepse bën! Këtu janë Durimi Haggin dhe Jeff Horwitz në Wall Street Journal:

Apple nuk është një lojtar i madh në reklamimin në internet, por ka biznesin e tij të vogël që personalizon reklamat e paraqitura në App Store dhe në Apple News bazuar në vendin ku përdoruesit shkojnë dhe çfarë bëjnë përdoruesit në aplikacionet e Apple. Kompania po aplikon rregulla të ndara për personalizimin e saj të reklamave; për të hequr dorë, përdoruesit duhet të gjejnë një mundësi në cilësimet e iPhone.

Apple thotë se po aplikon një standard kudo. Kufizimet e IDFA zbatohen vetëm për zhvilluesit që duan të lëvizin të dhënat midis kompanive; të gjithë zhvilluesit mund të kenë qasje në të dhënat e krijuara nga brenda aplikacioneve të tyre. Por kjo mjeshtërisht e lë mënjanë faktin që Apple nuk ka pse të lëviz të dhëna midis kompanive për të ushtruar biznesin e reklamave – sepse zotëron pajisjen, sistemin operativ, App Store, të dhënat dhe rrjetin e reklamave.

More Stories
Lucid Air’s 500 miles of range trumps Tesla’s Model S battery