Dota 2’s The International, vazhdon duke thyer rekorde

Dota 2’s The International, një nga turnet më të mëdhenj të eskortave në botë, ka thyer rekordin e vet si ngjarja më fitimprurëse e esports, me pishinën e këtij viti çmimet që arrijnë tashmë më shumë se 34,396,000 dollarë. Rekordi i mëparshëm ishte një grup çmimesh prej 34.3 milion dollarë nga ngjarja e vitit të kaluar.

Zhvilluesi i Dota 2 Valve u detyrua të vonojë pafundësisht përsëritjen e këtij viti, The International 10, për shkak të pandemisë COVID-19. Kjo vonesë u njoftua në prill. Valve nuk ka njoftuar ende një datë të re. Nuk është e qartë nëse turneu do të zhvillohet fare gjatë vitit 2020.

Valve tha se “nuk mund të angazhohet akoma” në një datë të re për The International 10 ose kthimin e Rrethit Dota Pro, një seri ngjarjesh që përcaktojnë se kush kualifikohet për International, në një cicërimë të Hënën.

da block
Zeen's Automatic Middle Of Content Ad Feature

Duke ndjekur se si është zhvilluar pandemia në nivel global, rritja e fundit e paparashikueshmërisë së COVID-19 do të thotë që ne nuk mund të angazhohemi akoma për data të reja për TI10 dhe DPC. Ne ndajmë padurimin tuaj për t’u kthyer në këto ngjarje dhe do të njoftojmë azhurnimet sa më shpejt që të kemi mundësi.

– DOTA 2 (@ DOTA2) 25 gusht 2020
Pishina e çmimeve për Turneun Ndërkombëtar financohet nga blerjet e kalimit të betejës Dota 2, i cili kushton 9,99 dollarë (ose 29,35 dollarë për të zhbllokuar 50 nivele shtesë, ose 44,99 dollarë për të kapërcyer 100 nivele menjëherë). Këto pasime i shpërblejnë lojtarët me shpërblime në lojë dhe kozmetikë ndërsa përparojnë nëpër nivele. Një e katërta e të ardhurave nga blerjet e kalimit të betejës vendosen drejt pishinës së çmimeve për turneun masiv, kështu që për sa kohë që lojtarët vazhdojnë të blejnë, pishina do të vazhdojë të rritet.

Valve kishte njoftuar më parë se kalimi aktual i betejës do të jetë në dispozicion deri më 19 shtator. Kjo është mjaft kohë që pishina e çmimeve të vazhdojë të rritet.

More Stories
WHY EPIC CAN’T AFFORD TO LOSE THE UNREAL ENGINE IN ITS LEGAL FIGHT WITH APPLE